zondag 2 maart 2014

Aan de slag met Flakes en stempels van Indigo Blu

Gisteren ben ik even naar Doeading geweest. Ik kon helaas meer heel even, omdat ik naar de verjaardagen van mijn zwager, broertje en vader moest, dus was de hele dag druk, maar kon het niet laten.
Ik heb vol bewondering naar de demonstratie van Miranda gekeken die de flakes en stempels van Indigo Blu liet zien. Zo mooi. Het stond al op mijn lijstje, maar bij het zien wist ik het zeker. Mijn verjaardagsgeld dus goed besteed!
 Dezelfde stempel maar met twee verschillende kleuren flakes.
Weer een nieuwe dimensie voor de stempelaars echt super om te doen. Er zullen nog wel meer kaartjes volgen!!!
Bedankt weer voor jullie bezoekje.

8 opmerkingen:

Rosina zei

PRACHTIGE kaart Saskia....hele mooi stempel is dat...

groetjes Rosina

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Inderdaad Saskia wat een leuk spul en wat een geweldige kaartjes.
Liefs Rianne

Corrie zei

Hallo Saskia
Wij zijn vrijdag bij Doe@Ding geweest, er waren weer prachtige demonstraties van de dames daar.
jij hebt weer twee mooie kaarten gemaakt zeg, de stempel is prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Meijer zei

Heel mooi weer Saskia, supermooi.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Jeetje wat apart en een mooi effect, prachtige kaart ☺

Een hele fijne avond nog.
Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Anoniem zei

Super mooi Saskia en ook jullie gefeliciteerd met Hans en je vader.Groetjes Joke

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes