maandag 6 januari 2014

Kaartenpakket Een nieuw begin...

Vorige week heb ik de etalage van de Hobbystunter ingericht met als thema Een nieuw begin. Vanaf dit jaar proberen we ook iedere maand een kaartenpakket samen te stellen passende bij het thema van de etalage.

Ter inspiratie heb ik onderstaande kaarten gemaakt. Deze zitten niet in het kaartenpakket, dit is namelijk samengesteld door Anke. De kaarten die ik heb gemaakt zijn wel met scrapvellen uit dezelfde serie, maar dit zijn voorbeelden hoe het weer op een andere manier kan.

Allereerst een eenvoudige rechthoekige kaart met een mooi plaatje, het kader is een mal van Marianne Design, de knoopjes zijn van Memory Box en nog wat roosjes erbij.
 Hier weer de lijst en nog de rits, en klimophoek van Marianne Design. Het beertje heb ik van vilt gemaakt. Ik heb met spellbindermallen cirkels uitgesneden en aan elkaar bevestigd.
 Hier weer mallen van Marianne Design gebruikt, maar omdat het papier zo mooi is wil ik niet alles vol plakken, maar vooral ook het papier laten spreken.
Dit was de aftrap voor ons nieuwe initiatief. Neem gerust woensdag een kijkje op het Hobbystunterblog weer terug om te zien hoe het verder gaat.

6 opmerkingen:

Marian zei

Ziet er heel mooi uit
Groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi Saskia.

groetjes jolande

Lenie zei

nou dat zijn weer mooie kaarten zeg.
groeten Lenie

Lia zei

Leuk gemaakt,
groetjes Lia

Anita Meijer zei

Wat een schattige kaartjes Saskia, prachtig.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wat laat je ons weer een creatieve en vrolijke kaarten zien! Super leuk en we gaan er weer tegen aan dit kersverse jaar! Toppie gemaakt, joh.

Gr Antoinette