donderdag 16 mei 2013

Demo Stempels Different Colors zaterdag 18 mei

 Ik ben nu ongeveer een jaar DTlid van de Hobbystunter en vorig jaar heb ik voor mijn allereerste demo een demo met de prachtige stempels van Different Colors gehouden. Nu na een jaar vonden we het wel weer tijd voor een demo Different Colors.
Hebben jullie zin om langs te komen, dan zijn jullie van harte welkom bij de Hobbystunter van 13:00-16:30 is er met een kopje koffie of thee en wat lekkers er bij weer een make en take te maken. 
Kom dus gezellig langs.

10 opmerkingen:

janieworkum zei

Een beeldschone kaart Saskia
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Saskia, heel veel succes zaterdag maar dat zal zeker gaan lukken.
Liefs van Anita

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk dat je een demo geeft! En dat gaat vast goed komen met zo'n mooi voorbeeld!
Groetjes, Yvonne

Marian zei

Mooie kaart en de stempel prachtig
Geoetjes

Unknown zei

Prachtige kaart! De stempels van Different Colors zijn geweldig! Voordat ik met Stampin' Up! begon kocht ik er ook wel stempels van. Veel succes zaterdag!
Liefs Angelique

Corrie zei

Ik vind je kaart schitterend Saskia.
Lieve groetjes,Corrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart Saskia.

groetjes jolande

Antoinette Voorn zei

Mooi en strak kaartje en veel plezier met je demo!

Gr Antoinette

Marijke zei

Prachtig kaartje, de DC stempels zijn zo mooi! Veel plezier met de demo.
Groetjes,
Marijke

Rosina zei

Heel leuk kaartje Saskia en succes met de demo....voor mij een beetje TE ver...jammer maar helaas

groetjes Rosina