zondag 10 maart 2013

Een koffie/theepotje

Een tweede berichtje vandaag.
Ik was steeds van plan mee te doen aan de challenge bij Kreja Teja, maar vergat het elke keer. Zag nu dat het de laatste dag is om mee te doen, dus bij deze nog snel mijn creatie voor het blog. 
 Ik heb dit koffie/theepotje gemaakt met cardstock en design papier van Maja Design. Het is erigenlijk kerstpapier, maar zo neutraal dat ik het ook mooi vond voor een koffie/theepotje.
Op internet heb ik een patroontje gevonden voor het koffie/theepotje. Dit heb ik geprint en overgetrokken op papier en uitgeknipt. Het leuke is dat je de deksel op kunt trekken en dan komt er een ruimte waar je een persoonlijke boodschap kunt schrijven.
 Achter het kaartje zit een standaardje zodat de kaart kan blijven staan.
Verder heb ik er nog een Magnoliaatje ingekleurd met Distressinkt en Twinkling H2O op gedaan en er zit een labeltje aan. 
Bedankt weer voor jullie bezoekje, Vanaf morgen kan er gestemd worden op de creaties op het blog van Kreja Teja en komt er binnenkort weer een nieuwe uitdaging. Ik hoop dat jullie ook een stem willen uitbrengen op mijn creatie....
Er is altijd een mooie waardebon van de winkel te winnen, dus zeker waard om mee te doen. Ik heb laatst prachtige stansjes van Magnolia binnen gekregen van de gewonnen challenge bij. Ben er helemaal blij mee.
Tot snel weer.

5 opmerkingen:

Marian zei

Erg leuk zal morgen stemmen
Groetjes

Anoniem zei

Prachtige theepot Saskia mooi in de bruin tinten Ga proberen te stemmen.Groetjes Joke

Anneke zei

Wauw wat een prachtige theepot Saskia! Leuk dat je meedoet bij de Krea Teja Challenge :)
Groetjes Anneke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi gemaakt Saskia.

groetjes jolande

jolanda zei

prachtige kaart