maandag 31 december 2012

De laatste kaart van dit jaar.

Bedankt allemaal voor jullie reacties op mijn vorige bericht.
Helaas ben ik echter ook ziek geworden en de kinderen hebben echt 6 dagen koorts gehad en daarna werd het pas langzaam beter. Zelf heb ik Astma en door het virusje heb ik een Astma aanval gekregen waarvoor ik inmiddels een Pretnisonkuur heb gekregen, omdat mijn gewone medicijnen niet voldoende helpen. Ik ben dus van verre van fit en heb ondanks mijn vakantie nog bijna niet geknutseld. Baal er flink van, maar ja het is niet anders. Heb heel weinig energie. Hoop echter dat ik snel weer op de been ben en de schade in kan halen. Hihi. 
Nu nog even over de laatste kaart van het jaar:
Ik heb een vorm uitgestanst met grote stansen en beplakt met papertape. Ik heb dit al een tijdje geleden gekocht bij de Hobbystunter, maar had er nog niets mee gedaan, dus heb het afgelopen week eens uitgeprobeerd. De basis is van kraftkarton gemaakt, daarna een zwarte laag en vervolgens mijn mal bewerkt met papertape.
Verder nog een tekst erbij.
Ik vond het leuk om te doen, er zullen vast binnenkort nog meer rolletjes in mijn mandje belanden. Een kaartje zoals deze is voor vele doeleinden te gebruiken, snel en simpel en ook mooi als mannenkaart.

Bedankt allemaal en jullie allen een goede jaarwisseling. Ik hoop op een mooi, gelukkig, gezond en creatief 2013 waarin we weer gezellig bloggen met zijn allen en elkaar inspireren met alle ideeën die we met elkaar delen. Ik heb er zin in. 
Bedankt allemaal voor alle inspiratie en lieve reacties voor dit jaar en tot volgend jaar.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Saskia
Eerst wat een prachtige kaart en een heel bijzonder model kaart.Wens jullie alle vier een hele fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2013 en voor jou beterschap en hopelijk kunnen we vrijdag gezellig freubelen als je opgeknapt bent.
Tot volgend jaar groetjes Joke

crealinedance zei

Hoi hoi mooie kaart,hoop dat gauw weer opknapt,ik wens jullie fijne jaarwisseling en een gezond creatief 2013

Anita Meijer zei

Jeetje Saskia dat is echt niet leuk meis. Ik hoop dat je snel weer de oude bent, doe het maar rustig aan. Begrijp heel goed dat jij je vakantie ook wel wat anders had voorgesteld. Je kaartje is weer prachtig zoals altijd. Een hele fijne jaarwisseling en op naar een super 2013.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Saskia,
wat een ellende zeg! Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt! Hopleijk kanp je snel op met de prednison!
Je kaart is trouwens erg leuk! EN net wat je zegt: voor allerlei doeleinden geschikt.
Ik hoop dat je een goed en gezond 2013 mag hebben en dat we nog vaak van elkaars creaties mogen genieten!
Lieve groet, GerJanne

martina's kaartjes zei

he, dat klinkt bekend, in je vakantie ziek worden ! beeeeuh, helemaal niet leuk ! (lig zelf in de lappenmand met bronchitis en sinusitis =( in mijn vakantie
veel beterschap alvast !
een hele leuke creatie heb je daar !
grtjs, martina
x