maandag 15 oktober 2012

Vandaag een hartenlabel voor jullie. Deze heb ik gemaakt voor de nieuwe etalage van de Hobbystunter. Ik heb deze gemaakt van cardstock over getrokken van een MDF label wat ik heb gekocht en als mal heb bewaard. 
Het afdrukje van Magnolia is ingekleurd met Distress inkt. De roosjes heb ik zelf gemaakt met behulp van een retrobloemenpons.
 Achter het design papier van Magnolia heb ik gaas geplakt.
 Hier een close up van de zelfgemaakt roosjes.
 De tekst heb ik zelf bedacht bij dit afdrukje. Dit stempeltje blijft veelzijdig. Ben er heel blij mee. Je kunt het voor van alles gebruiken.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot blogs

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw,wat een schitterende creatie Saskia.Mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi saskia
wat een prachtige creatie met die roosjes,zal dan ook een echte blikvanger worden in de etalage:-))
groetjes van corry

Tinie zei

Wat is die gaaf!!! Super ook van kleur!!!

Groetjes Tinie

Marijke zei

Gaaf. lief!! en mooi de zelfgemaakte roosjes/bloemen.

Groetjes, Marijke

crealinedance zei

Hallo leuke zo aan zo'n hanger.gr.Nel

jolanda zei

prachtig kaartje

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooie bloemen ook, die je zelf hebt gemaakt.

Groetjes Astrid.