dinsdag 16 oktober 2012

Een zomers kaartje ondanks de herfst

Afgelopen week heb ik ondanks de herfst dit zomerse kaartje gemaakt met dit afdrukje. Dit afdrukje heb ik gekregen van Joke, mijn tante. Geen idee hoe dit stempeltje heet, maar het is wel een lieverd.
Het design papier is van Magnolia.
 Met een spellbindermal heb ik deze easelkaart gemaakt.
 Bij dit stempeltje hoorde een grote bloementoef, dus heb me uitgeleefd.
Het stempeltje is ingekleurd met Copics, hier nog een close up.
Weer bedankt allemaal en tot blogs.

10 opmerkingen:

Marian zei

Ziet er heel lief uit en leuk al die bloemen
Groetjes

SandraR zei

Wat een prachtige kaart, Sas!
Lief afdrukje, mooi designpapier en heerlijke bloementoef.
Helemaal super dus!

En fijn dat je me gemist hebt.
;-)

Liefs, San

Rosina zei

Leuk kaartje Saskia, en heel mooi ingekleurd....
groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Wat schitterend gemaakt Saskia, super ziet het eruit.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Wauw Saskia wat een beauty van een kaart.Van deze kaart vrolijk je toch gelijk op.Zoveel bloemen.Groetjes Joke

jolanda zei

prachtig kaartje

corryskaart zei

hoi saskia
zo vrolijk kaartje fleurt juist op met dit slecht frisse weer:-)) heel erg lief!
groetjes van corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi kaartje.

groetjes jolande

Lenie zei

Wat een schat van een kaartje.
groeten Lenie

Marijke zei

Wat een mooi fleurig kaartje en prachtig de bloementoef!!
Groetjes, Marijke en Chantal