zaterdag 29 september 2012

Nog een kaart met Marianne Design en kerst

Ik ben nog niet door mijn voorbeelden heen die ik voor de Hobbystunter heb gemaakt. Nu kan ik ze eindelijk aan jullie laten zien. Ik heb hier een trapjeskaart gemaakt met op de achterste trap een extra vierkant met het huis van Marianne Design er op.
 Het design papier is weer van Marianne Design. Net als de uiltjes, de kerstbomen, de sneeuwpop en hulsttakken.
 Zo kan het plat worden opgestuurd.
Bedankt weer voor jullie bezoekje.

7 opmerkingen:

chantal zei

jij bent al helemaal in de kerstsfeer. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt!
liefs Chantal

Anoniem zei

Schitterend Saskia wat een mooie kaart.Groetjes Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat is echt een beauty.

groetjes jolande

martina's kaartjes zei

jij bent goed op dreef ! een heel erg leuk kaartje ! het is een heel tafereeltje !
grtjs,martina
x

Monique zei

Wat knap zeg, zoveel details!
grtjs
Monique

Grietje Jansen zei

Een heel mooi werkstuk.
Zal best wel wat werk in zitten, maar het resultaat mag er zijn.

Grietje

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend gemaakt Saskia, ik vind het super.
Liefs van Anita