woensdag 12 september 2012

Een babyhanger gepimpt tot kaartenhanger

Allereerst allemaal bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige berichten en de bezoekjes die jullie aan mijn blog brengen. Ik vind dit echt heel leuk.

Afgelopen week heb ik een babykledinghangertje gepimpt met allemaal herfstbladeren en bloemen en besjes van de Xenos. Ik heb dit gemaakt naar aanleiding van de mooie hangertjes van Melisa Frances. Deze hangertjes heb ik laatst gekocht en deze zijn prachtig, maar bedacht dat ik met een klein babyhangertje net zoiets kon maken. Ik heb hier twee slierten lint aangeknoopt waar je dus met knijpertjes kaarten aan kunt hangen. Van het weekend heb ik samen met mijn twee nichtjes nog een hangertje gemaakt. Ik had dit idee bedacht om met mijn nichtje te maken. Helaas ligt zij in het ziekenhuis en voorlopig kan ze nog niet naar huis, dus hopelijk krijgt ze veel kaarten en kan ze deze aan haar zelfgemaakte kaartenhanger ophangen. Helaas heb ik geen foto van haar hangertje, maar die is heel mooi geworden. Dit berichtje is ook om mijn nichtje sterkte te wensen. Lieve Mir, ga er voor! Je kunt het.
 Hier nog even van dichterbij.
Bedankt allemaal.

11 opmerkingen:

Annerieke zei

O wauw, zie ik meteen weer mooie warme kleuren. Super hoor, ziet er erg leuk uit!

gr Annerieke

corryskaart zei

hoi saskia
wat een leuke en handige hanger en zeker leuk voor je nicht om haar kaarten aan te hangen,wens er namens mij ook veel beterschap!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Dat ziet er super uit Saskia, wat leuk dat je er ook eentje voor je nichtje hebt gemaakt, niet leuk om in het ziekenhuis te liggen, ik wens haar beterschap en hoop inderdaad dat er heel veel kaarten aan komen te hangen.
Groetjes van Anita

crealinedance zei

Hoi leuk zo Gr.Nel

martina's kaartjes zei

mooi mooi, jij bent al klaaar voor de herfst,
grtjs, martina
x

Lenie zei

Wat een leuke kaartenhangers erg mooi geworden.
groeten Lenie

Anoniem zei

Hoi Saskia
wat een mooie hanger heb je gemaakt voor mir.Hele mooie kleuren echt heel bijzonder.Groetjes Joke

Marijke zei

Mooi heb je de hanger opgepimt. Warme kleuren en wat een goed idee om er linten aan te hangen voor kaartjes!!

Groetjes, Marijke en Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk gedaan! Laat de kaarten maar komen!!
Groetjes, Yvonne

Unknown zei

Hoi lieve Sas.
Het hangertje hangt in haar kamer op een mooi plekje vlak bij haar bed.Het was een moeilijke dag vandaag, maar o.a. dit hangertje maakt het een beetje draagbaar.

Liek

Marlies zei

Wat een goed idee en heel erg mooi gemaakt!! Ook een idee om in kerstsfeer te maken. groetjes, Marlies