zondag 23 september 2012

Dubbele easelkerstkaart

Dit is een dubbele easelkerstkaart.
Het designpapier is van Marianne Design.
Het afdrukje van het beertje is van Magnolia, ingekleurd met Distressinkt en uitgesneden met een Spellbindersmal.
De blaadjes zijn ook met Spellbinders gemaakt, net als het tekstrondje. De grote bloemen zijn gemaakt met Doo Hickeys, de kleine zijn met een Nellie Snellenpons gemaakt.
 Hier het beertje nog dichterbij, al zijn mijn close ups nooit zo scherp met mijn kleine cameraatje.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge:

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schitterende kerstkaart.Heel erg mooi Saskia.Het beertje is ook zo lief.Groetjes Joke

Unknown zei

Wat een schatje! Ik vind ook echt een leuk idee om er een kalender bij te doen. Kun je de kerstkaarten tenminste wat langer laten staan.
Ik vind het altijd jammer om ze op te ruimen.

Liek

Karin zei

Wat een schattig kaartje Saskia, heel mooi!

jolanda zei

wow wat heb je dit mooi gedaan

Anita Meijer zei

En hier zie ik ook alweer zo een kunstwerkje, wat schitterend Saskia, ik vind het weer helemaal top.
liefs van Anita

LottesCards zei

Wat een leuke kaart! Mooi modelletje heb je gemaakt, zo'n mooie variant!!!

Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.

Liefs Lotte

corryskaart zei

Hoi Saskia
Wat een leuke easelkaart met een lieve afbeelding en prachtige kleuren
Groetjes van corry

Marga50 zei

Wauwwwww wat een hele mooie easelkaart heb je gemaakt Saskia. Super. Bedankt voor je deelname bij moedershobbypaleis. Groetjes Marga.

Margo zei

Prachtige kaart Saskia !
Liefs
Margo

Babette zei

Wat een prachtige kaart en erg leuk deze vorm.
Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.
Groetjes Babette

leonenkarin.blogspot.com zei

een kalender... dat staat ook nog op mijn lijstje. Ik heb in ieder geval een schitterend voorbeeld hihhI!
Groetjes, Karin