zondag 12 augustus 2012

Tilda hugs Koala

Vandaag eens even geen kerstkaart maar een kaartje met de stempel van Tilda met de Koala. Ik heb haar ingekleurd met Copics.
Het DP is van Magnolia. Ik heb een kruis gemaakt met een randpons van mijn tante die ik gebruikt heb op onze knutseldag van de week.
De grote blaadjes zijn gemaakt met een MBmal. De bloemen zijn van WOC.
Met dit kaartje ben ik wel blij. Hoop jullie ook, maar tips zijn altijd welkom, dus geef gerust aan als je iets niet zo mooi vind of nog adviezen hebt.
Bedankt.

5 opmerkingen:

Kim zei

Je kaartje is prachtig! Mooie kleuren en schattige stempel heb je gebruikt.

Groetjes Kim

Anoniem zei

Heb je ermee zien werken en vond het toen al een plaatje.Het is helemaal af en schitterende kleuren gebruikt.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat is je kaart prachtig geworden Saskia, top.
Groetjes van Anita

SandraR zei

Prachtig, Sas!
Mooie kleuren en je afdrukje is ook superleuk!
Je vorige kaart is ook een plaatje, trouwens!

Liefs, San

PIKO hobbyblog zei

Wat een prachtige kaart in hele mooie kleuren.
Groetjes,
Pia