donderdag 23 augustus 2012

Kleur het nieuwe jaar met...

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers. 

Verder wil ik even een link maken naar het blog van Liek en Mirjam, wat een gave gehaakte creaties zijn er op hun blog gekomen. Mooi gedaan. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.

Dit kaartje is een kaartje met een stempel van de herfstcollectie. Toen ik deze Tilda zag moest ik echter denken aan de tekststempel van Different Colors dus ben daar mee aan de slag gegaan. Ik heb Tilda weer gestempeld op kraftkarton en ingekleurd met Distressinkt, met wat witte gelpen wat accenten aangebracht.
Het dp is van Forever Friends.
De bloemetjes zijn kant en klare bloemetjes.
zo is de kaart dichtgevouwen.
Bedankt en een fijne dag vandaag.

5 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Sas,

wat een leuk kaartje!! Ook een heel speels model heb je gemaakt!

Groetjes Ellen

Marian zei

Leuk model en je kaart is prachtig
Groetjes

Anita Meijer zei

Wat is je kaart weer mooi geworden Saskia, heel mooi opgebouwd zo.
Groetjes van Anita

SandraR zei

Wat een plaatje weer, Sas! Mooi gekleurd en het kraftpapier blijft mooi om mee te werken!

Liefs, San

corryskaart zei

hoi saskia
wat een geweldige kaart ,erg warm van kleur,dit model ziet er super uit!
fijn weekend en groetjes van corry