donderdag 9 augustus 2012

Kersttag

Voor de etalage van de Hobbystunter had ik ook nog twee tags gemaakt. Dit is er een van. Voor mij is de zomervakantie altijd het startsein om te beginnen aan mijn kerstkaarten, dus vandaar dat er de komende tijd veel kerstcreaties te zien zullen zijn.

Ik heb deze tag uitgestanst met de Tim Holtz stans uit aquarelpapier. Vervolgens ben ik aan het kliederen gegaan met Distressinkt. Het afdrukje van Magnolia is ook ingekleurd met Distressinkt. De rand heb ik bewerkt met een klein hulsttakstempeltje en kleine pareltjes gemaakt met de Perlenpen.
Verder nog de filmstrip met de THstans gemaakt en 3 sneeuwsterren met de Martha Stewartpons.

6 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan! Mooi voorbeeld!
Groetjes, Yvonne

Marijke zei

Prachtige tag heb je gemaakt. Leuk ook dat ie als voorbeeld in de etalage ligt. Moet ook maar eens beginnen aan kerstkaarten.........voor je het weet is ht zover!

Groetjes, Marijke en Chantal

Ellen zei

Leuk idee Sas, weer is wat anders dan een kaart!

Groetjes Ellen

Lenie zei

Wat een mooie tag en succes met je kerstkaarten maken.
groeten Lenie

martina's kaartjes zei

een hele mooie tag ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Anita Meijer zei

Wat schitterend geworden Saskia, helemaal super gemaakt.
Groetjes van Anita