maandag 6 augustus 2012

Deelname Christmas challenges with sketches

Allereerst allemaal weer bedankt voor jullie bezoekjes en reacties. Leuk om te zien hoe het liften leeft. Bij de eerste kaartjes had ik er nog mijn twijfels bij, maar gaandeweg kreeg ik toch het liftvirus te pakken, zal dus vast wel niet bij mijn eerste deelname blijven.

Van het weekend heb ik ook dit kaartje gemaakt voor het challengeblog Christmas Challenges with sketches. Ik zag echter later dat je 3 designpapiertjes moet gebruiken, dat heb ik niet gedaan, maar verder zit het er allemaal wel in volgens mij. Hoop dat mijn eerste deelname wordt goedgekeurd, maar ja het belangrijkste is weer een mooi kaartje voor de voorraad. Ik vind hem wel geslaagd. Heb met Distressinkt op kraftkarton gekleurd, was leuk om te doen en een leuk resultaat bij de eland.
Is hij niet schattig?

6 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw prachtig gemaakt Saskia, ik vind hem super.
Groetjes van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi kaartje.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi saskia
vind je kaart erg lief en mooi met mooz erop:-)) dat geeft echt een kerstgevoel:-))
groetjes van corry

Nicole zei

Ik vind je kaartje ook helemaal geweldig, Saskia. Leuk dat je onze schets hebt gebruikt. Helaas kun je niet meedingen naar de prijs, zoals je zelf al dacht. Ik mis namelijk ook de charm. Maar toch leuk dat we 'm mochten bewonderen. Doe je de volgende keer weer mee bij CCWS? Ik hoop het :o)

Groetjes...

Unknown zei

Waaah ben ik blij dat ik die eland niet gekocht heb in Zweden. Ik heb er echt mee in mijn handen gestaan....Vond hem helemaal geweldig!! Net als je kaart trouwens.
Ik hoop dat ik nu andere stempels heb dan jij.
Kunnen we weer uitwisselen.....ik neem ze mee!

Liefs liek

Anreda zei

Wauw, hij is geweldig... TOP !
Je hebt misschien niet alles gedaan, wat moest... Maar dat kan en mag de pret niet drukken.

Bedankt voor je lieve reactie op mijn "Bon Voyage" creatie.

Ik vind de blogger-familie zo gezellig, ook al kan ik niet elke keer reageren op alle creaties (pfff... wat maakt iedereen er toch veel en mooi !!) Echter juist op de zeer belangrijke meldingen op het blog probeer ik altijd even te reageren. We zijn allemaal mensen en hebben elkaar allemaal heel hard nodig (zeker op dat soort momenten)

Geef je schatten van kinderen maar een lekkere knuffel en tot blogs (schrijf je dat zo ?! *lol*)

Liefs, Anreda