zaterdag 23 juni 2012

Vandaag zijn mijn ouders 35 jaar getrouwd

Hallo,

Vandaag weer een kaartje met een stempel van Different Colors. Mijn ouders zijn vandaag 35 jaar getrouwd, dus dat verdiende wel een kaartje. Ik heb vanmiddag dit kaartje voor ze gemaakt met de prachtige Hortensiastempel van Different Colors die ik heb gekocht bij de Hobbystunter. Ik heb de stempel met een sponsje ingekleurd met twee kleuren Distressinkt en er vervolgens afdrukjes van gemaakt.
 Het model van de kaart heb ik op een net iets andere manier op verschillende blogs gezien en met behulp van een bijzondere vorm notitieblaadje heb ik deze vorm getekend en uitgeknipt, zodat ik dit op een eenvoudige manier kon namaken. Mijn stans van Spellbinders vond ik mooi bij deze vorm kaart passen, zeker als de kaart helemaal ingevouwen, helaas heb ik daar geen foto van.
 Het vlindertje en de tag zijn met Doo Hickeys van Magnolia gemaakt.
Bedankt voor jullie bezoekjes.

10 opmerkingen:

Lia zei

Gefeliciteerd met je ouders, 35 jaar is heel lang hoor, kan ik je vertellen, je kaartje is prachtig geworden,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd met je ouders, prachtige kaart heb je gemaakt.

groetjes jolande

crealinedance zei

Hoi gefeliciteerd,je hebt een mooie kaart gemaakt.gr.Nel

Christine zei

Prachtige kaart! De stempel is echt geweldig en natuurlijk van harte proficiat met de huwelijksverjaardag van je ouders!!!
Liefs
Christine

Sonia zei

Lovely flowers on a wonderful shape card:)
Hugs,
Sonia

Patricia zei

Gefeliciteerd Saskia en een prachtige kaart zeg!
Groetjes Patricia

Anoniem zei

Hoi Saskia eerst gefeliciteerd met je ouders.De kaart is super gaaf.Echt de wauw factor.Groetjes Joke

martjesknutselhoek zei

gefeliciteerd met je ouders.
mooi kaart heb je gemaakt.

groetjes Martha en Margret

corryskaart zei

hoi saskia
van harte gefeliciteerd met je ouders en je kaart ziet er geweldig mooi uit!!
groetjes van corry

SandraR zei

Prachtig gemaakt, Sas!
En nog gefeliciteerd met de mooie mijlpaal van je ouders! Bijzonder is het, hé?

Dank je wel voor je lieve bericht op mijn laatste post, waardeer het heel erg!

Liefs, San