zondag 10 juni 2012

Mijn neefje is geboren

Vannacht is mijn (achter)neefje geboren. Het is de zoon van mijn nichtje en haar man. Mijn nichtje en ik hebben echter een hechte band en hebben altijd veel samen gedaan en zien elkaar nog steeds elke week, dus het voelt als mijn neefje in plaats van mijn achterneefje. Het is de eerste kleinkind van Joke. Hij heet Yanick. Op het blog van mijn tante staat een foto van het kleine mannetje.

Dit is het felicitatiekaartje wat ik heb gemaakt. Ze hebben een kamer in Nijntjestijl, zo ook dit kaartje. Het model komt van EKEF. Is weer eens wat anders, al is het wel lastig om het goed en netjes te krijgen, eigenlijk is het niet helemaal naar mijn zin.

De voorkant




 Bovenaanzicht.
 Bedankt voor al jullie trouwe bezoekjes ik kom ook dagelijks bij jullie langs, maar het ontbreekt me soms aan de tijd om bij iedereen een reactie achter te laten.

12 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi saskia
een erg leuke kaart voor zo feestelijke gebeurtenis en natuurlijk van harte gefeliciteerd!
groetjes van corry

SandraR zei

Gefeliciteerd met je (achter)neefje!
Wat leuk!
En ik begrijp je gevoel, ik had precies hetzelfde toen mijn nichtje beviel van haar drieling!
:-D

En wat een mooie kaart heb je gemaakt! Mooi model en prachtig gemaakt, Sas!

Liefs, San

Christine zei

Wel Saskia, dit heb je voortreffelijk gedaan! Heel mooi, schattig en leuk! Gelukwensen met de geboorte van je achterneefje en geniet er maar lekker van mee!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Hoi Saskia
De kaart is super mooi,ook in het echt helemaal geweldig.Vol bewondering helemaal bekeken.Tot morgenavond.Groetjes Joke

Inky's Creaties zei

Gefeliciteerd met jullie achterneefje. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt.

Groetjes Inky

Anita Meijer zei

Wat leuk gefeliciteerd met je (achter)neefje, lekker genieten. Nou ik vind je kaartje wel goed geslaagd hoor. Top. En eh ik probeer ook elke dag langs te gaan bij de door mij gevolgde blogs maar het ontbreekt mij ook wel eens aan tijd om overal een reactie te plaatsen,de dagen vliegen al voorbij, ben al blij als ik eventjes rustig een kaartje kan maken.
Groetjes van Anita

Danoesja zei

Hoi Saskia

Gefeliciteerd met de geboorte van je (achter)neefje, het is een knap kereltje.
Je kaartje is echt heel mooi met nijntje.

Lieve groetjes
Danoesja

Patricia zei

GEFELICITEERD!!!!!
En super mooie kaart heb je gemaakt!
Groetjes Patricia

Lia zei

Gefeliciteerd en je hebt een mooi kaartje gemaakt,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd, leuke kaart heb je gemaakt.

groetjes jolande

Sonia zei

Wonderful design!!Beautiful colour and image:)
Hugs,
SOnia

Marijke zei

Gefeliciteerd mt je achterneefje. Wat heb je een leuk kaart gemaakt! Apart en mooi model en zo lief de nijntjes erop.

Groetjes, Marijke en Chantal