dinsdag 12 juni 2012

Een tissuebox voor Janick

Als cadeau heb ik voor mijn neefje een tissuebox gemaakt. Ik heb deze box gekocht bij Pipoos.
Het is een houten box die ik wit heb gemaakt met witte gesso van de Action.

Daarna heb ik weer Nijntjes erop gemaakt met zilververf van de Xenos. 
 Thijn en Anouk hebben ook meegedaan. Ze hebben vingerafdrukjes gemaakt en vervolgens heb ik van de vingerafdrukjes van Thijn lieveheersbeestjes gemaakt en bij de vingerafdrukjes van Anouk heb ik er bloemen van gemaakt.
 Helaas komen de kleuren niet helemaal goed over.
 Hier is het van alle kanten te zien.

Bedankt allemaal weer en tot blogs.

9 opmerkingen:

Sonia zei

Fabulous work Sas :) some cute stamps:)
Hug,
Sonia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi Saskia, leuk met de vingerafdrukjes van de kids, je moet er maar op komen.

groetjes jolande

Patricia zei

SUPER leuk gemaakt Saskia!!!
Groetjes Patricia

corryskaart zei

hoi saskia
dit ziet er erg leuk uit en zeker iets om te bewaren tot de kids groot zijn:-))
groetjes van corry

Anoniem zei

Hoi Saskia
Was erbij toen je het op je blog zette en nog bedankt voor de uitleg van het linken,ga het proberen.De tisseubox is geweldig mooi en helemaal in het echt.Het staat te pronken bij karin.Groetjes Joke

Unknown zei

Helemaal super.
Die vingerafdrukken vind ik echt een leuk idee!!

Groetjes liek

SandraR zei

Prachtig, Sas! Heel crea!
Janick's mama zal er blij mee zijn en ik denk Janick zelf ook!

Liefs, San

Margo zei

Wat schattig zeg !
Erg mooi !
Liefs
Margo

CreaSjouk zei

Lief hoor!
Groetjes Sjoukje