zondag 3 juni 2012

Een "strandhuisje" voor de challenge bij Kreja Teja

Ik heb een soort strandhuisje/doosje gemaakt met de stempel van Tilda als zeemeermin met zeepaardje van Magnolia.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Distressinkt. Vervolgens heb ik het uitgeknipt en geplaatst op een soort koraalrif, wat ik van karton wat ik met een sponsje met Distressinkt hebt bewerkt, heb gemaakt
 Verder heb ik zeewier gemaakt met Distressinkt. Verder heb ik met stempels schelpen, zeesterren en ankers gemaakt.
 Het anker heb ik opgehangen aan de bovenkant van het doosje met een soort kettinkje die je ook voor een badstop gebruikt.
De staart en het zeepaardje heb ik met gloss van Ranger bewerkt.
 Verder het doosje nog opgepimpt met roosjes en blaadjes.
 Het raampje heb ik uitgesneden met een spellbinderstans en er achter heb ik Mica geplakt.

20 opmerkingen:

SandraR zei

Jeetje, Sas!
Wat creatief weer!
Heel erg mooi gedaan en wat heb je de details mooi uitgewerkt.
Dikke complimenten, meid!

Liefs, San

Marijke zei

Yjonge wat een mooie creaties. Het is net een klein onderwater kijkdoosje! Prachtige details!!

Groetjes, Marijke en Chantal

crealinedance zei

Hoi leuk bedacht.gr.Nel

Christa zei

Hoi Saskia , wat heb je dat mooi gemaakt !! Een Tilda-onderwater-kijkdoosje.... Prachtig uitgewerkt. Bedankt voor het meedoen bij KreaTeja. Christa.

Rosina zei

Wat een mooi kaartje Saskia, hele leuke details erop ook....
groetjes Rosina

Sonia zei

Wonderful creation!!! Tilda really in the sea!!!! You are very very very good creative:)
Hugs,
Sonia

Christine zei

Wow, wat is dit super! Ik bewonder je creativiteit!
Liefs
Christine

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi, mooie details.

groetjes jolande

Patricia zei

Hij is echt zoooooo mooi!!!!!
In het echt nog mooier vind ik haha
Groetjes Patricia

Anoniem zei

Wauw wat mooi Saskia helemaal geweldig.Groetjes Joke

Johanna Visser zei

Erg leuk gedaan. Ik vind hem prachtig geworden.

Liefs Johanna

corryskaart zei

hoi saskia
wat heb je er een geweldige kijkdoos van gemaakt met al die prachtige details,heerlijk om naar te kijken en veel succes met de challenge!
groetjes van corry

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt.

Groetjes Astrid.

Tinie zei

Wowww wat een geweldige creatie laat je zien, heel speciaal!!! met prachtige details!

Groetjes Tinie

Margo zei

Waaw echt prachtig !
Liefs
Margo

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuk doosje, prachtig!
Bedankt voor je deelname aan de challenge.
Groetjes van Jacqueline

Danoesja zei

Hoi Saskia

Wat is dit prachtig, leuk model zeg en het past helemaal bij deze stempel.

Lieve groetjes
Danoesja

Lenie zei

Wat een leuke creatie is dit erg mooi gemaakt hoor.
Groeten Lenie

Anneke zei

Ooh wauw Sas! Wat een prachtig strandhuisje heb je gemaakt :) Vind hem echt geweldig!! Dank je wel voor je deelname bij Krea Teja!
Groetjes Anneke

m@deliefjuh zei

ik vind hem super orgineel! top!

en leuk dat je meedoet bij de challenge van kreateja

Liefs Martine