zondag 10 juni 2012

Een slabbetje in een doosje

Vorige week vrijdag heeft mijn tante samen met een buurvrouw kaarten en projecten verkocht voor het goede doel (de zorgboerderij in Barendrecht).
Ik heb vorige week nog even snel dit cadeaudoosje gemaakt voor een slabbetje. Het doosje is een oud doosje van Ikea. Hier heb ik op de deksel design papier van de Action opgeplakt. Verder een afdrukje van Magnolia, ingekleurd met Distressinkt, wat bloemetjes en een tekst erbij en je hebt een mooi kraamcadeautje.
 Helaas had ik het al ingepakt toen ik bedacht dat ik nog geen foto's had gemaakt, maar het idee is wel duidelijk denk ik.

Bedankt allemaal weer voor jullie bezoekje.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Een leuke en lief idee. Ik heb ook nog houten doosjes van Xenos.
Gefeliciteerd met je achterneefje!!

Liefs liek

martjesknutselhoek zei

heej Saskia

wat ziet dit er leuk uit.
en ook zo leuk om zo iets weg te geven.
we vinden het een erg leuk idee.

groetjes Martha en Margret

Anoniem zei

Wat ziet dit erg mooi uit Saskia.Wat een mooie kaart heb je aan karin gegeven.Tot morgenavond.Groetjes Joke

SandraR zei

Prachtig weer, Sas!
Mooie kleuren en wat een origineel idee!!!

Liefs, San

corryskaart zei

hoi saskia
het is toch heerlijk om zo prachtig cadeautje te krijgen:-))
erg mooi en lief!
groetjes van corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi hoor Saskia, leuk kraamcadeautje.

groetjes jolande