vrijdag 29 juni 2012

Een ronde kaart voor de challenge bij Crealies

Allereerst bedankt voor alle reacties op mijn bericht van woensdag. Wat leuk blijft het toch om mee te doen met het kleurenkaartteam en alle reacties te lezen. Bedankt.

Vandaag wil ik jullie nog deze kaart laten zien die ik heb gemaakt voor de challenge bij Crealies. Het is voor de uitdaging een ronde kaart. 

Dit is het bekende schommelkaartmodel, gemaakt van een cirkel. Ter decoratie zitten er takjes/blaadjes gestanst met een Crealiesstans CLCS11 en een bloem gestanst met een Crealiesstans.
Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Distressinkt, daarna bewerkt met Glimmermist.

9 opmerkingen:

Marian zei

Prachtige creatie heb je gemaakt
Groetjes Marian

Anita Meijer zei

Wauw wat is die mooi geworden Saskia, prachtig met dat mooie lichte blauw en dat bruin ernaast (hahaha bedenk me opeens je blijft in het blauw/bruine, maar dat is ook zo'n mooie combinatie. Ik vind je kaart prachtig.
Groetjes van Anita

martina's kaartjes zei

het is een prachtige schommelkaart ! super, die kleurtjes blijven ook mijn favorietjes ! moooooi
grtjs, martina
x

Annerieke zei

Ik vind het een erg mooie, rustige kaart, goeie kleurencombi!

gr Annerieke

Ellen zei

wat een leuk kaartje Sas! Bedankt voor de bloemetjes, ik heb ze donderdag bij Karin meegenomen. Ook het kaartje wat daarbij zat vind ik erg mooi!

Groetjes Ellen

Anoniem zei

Schitterend Saskia,een hele mooie kaart.Groetjes Joke

Rosina zei

Een heel leuk schommelkaartje Saskia, hele lieve zachte kleurtjes....

Toevallig heb ik er daarstraks ook een opgezet....
groetjes Rosina

martjesknutselhoek zei

erg leuke kaart.
en een heel leuk plaatjes.

groetjes Martha en Margret

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Prachtig kaartje Saskia! Leuk dat je meedoet met de challenge!
Groetjes, Yvonne