donderdag 8 maart 2012

Dit is nog een kaartje met een stempel uit de nieuwe collectie. Vind het echt een schatje en moest deze stempel gewoon hebben.
Voor mijn doen is dit een heel druk kaartje geworden, maar ben af en toe wat aan het proberen.
Het afdrukje is gekleurd met mijn Copics (R,81,83,85,11,E50,51,53,93,42,43,44)
Verder net als bij het vorige kaartje mijn eigen labeltje gemaakt met het hart van Cheery Lynn. De vlinders zijn ook van Cheery Lynn.
De swirl is van Magnolia.
De roosjes komen bij Kruidvat en bij Wild Orchids vandaan.
Mooie vlinder...
 Labeltje kreeg ik niet echt mooi op de foto, maar hoop dat het toch een beetje over komt.

12 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een plaatje weer, Sas!
Wauw! Misschien wat druk voor jouw doen, zoals je zelf schrijft, maar het past er wel heel goed bij, hoor!
Ik vind het echt een beauty! Dikke complimenten, meis!

Liefs, San

Anoniem zei

Hallo saskia
Wat een schatje.Vind het een super kaart.Weet nu wat ik kan maken:-)
Groetjes joke

Grietje Jansen zei

Je beide laatste kaarten zijn erg mooi.
Vind ze ook niet te druk hoor.

Grietje

corryskaart zei

hoi saskia
vind je kaart geweldig mooi en ja ik ben wel gek op wat drukkere kaarten:-))
groetjes van corry

Tinie zei

Het is toch zo'n schatje, super kaart gemaakt!!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt ! superleuke details !
grtjs, martina
x

Marijke zei

Wat een lief kaartje en het afdrukje is een schatje!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Annerieke zei

Hoi Saskia,

Wat heb je allemaal mooie kaarten hier staan, ben je ook maar gaan volgen.

groetjes Annerieke

martina's kaartjes zei

hoi sas,
vermits ik geen mail adres vind, stuur ik hier het antwoord op je vraag. Ik druk af op Clairfontaine 250 g dik. Dat gaat heel goed samen met copics !
succes, grtjs, martina
x

PIKO hobbyblog zei

Ach wat een schat van een kaartje.
Volgens mij is deze stempel van de nieuwe magnolia serie toch?
Liefs Pia

marja zei

Ooh wat een schattig kaartje, geweldig!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Margo zei

O wat is die lief !
Groetjes
Margo