donderdag 1 maart 2012

Mannen boekkaart

Dinsdag heb ik een heerlijke knutseldag gehad samen met mijn tante, Joke en nichtjes Karin en Ellen. We hebben een boekkaart gemaakt met een schudgedeelte er in. Als je wilt zien wat zij hebben gemaakt en hoe we lekker zaten te knutselen dan kun je dit zien op het blog van mijn tante.
 Voor de kaart heb ik een afbeelding van Magnolia gebruikt. Verder designpapier van Maja en wit en blauw cardstock.
 Om het nog meer een boekkaartidee te geven heb ik de hardware findings van Tim Holt gebruikt.
 In het schudgedeelte is een tekst te zien die ik met glitterembossingpoeder heb gemaakt.
 In de binnenkant heb ik een label gebruikt van Magnolia en de vlinder en de geponsde rand zijn met glitters bewerkt.

Ik wil mijn boekkaart mee laten doen aan de volgende challenges:
Scrapcards (Mannenkaart)

15 opmerkingen:

cardsonly zei

heej saskia

wat een super gave en stoere boekkaart heb je gemaakt zeg.
mannen kaarten zijn toch altijd wat moeilijker maar je hebt het heel erg goed gedaan.
bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

groetjes celine van www.magnolaicardschallenge.blogspot.com

Christine zei

Wat een supercreatie! Heel mooi gedaan en geschikt voor mannen, hetgeen toch moeilijk blijft!!
Liefs
Christine

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, Saskia je boekkaart ziet er superrrrrrr uit.

groetjes jolande

Marga zei

Wat een mooie Boekkaart Saskia
leuk dat je met de eerste Hobbyvision challenge meedoet.

Groetjes Marga

Lia zei

Wat leuk een mannen boekkaart, die zie je eigenlijk nooit, goed idee,
groetjes Lia

Margo zei

Supermooie boekkaart !
Liefs
Margo

Anoniem zei

Hoi saskia
Wat is je boekkaart super goed gelukt.Het resultaat mag er wezen echt toppie.groetjes joke

Neltine zei

Hoi die Sakia,

Wat een schitterende leuke boekkaart heb je gemaakt. En die Edwin stempel is zo leuk om hiervoor te gebruiken.
Super gedaan.

Bedankt voor het meedoen met onze challenge.

Groetjes,
Neltine
(Scr@p-Cards Challenge-Blog)

Grietje Jansen zei

Prachtig mooi werkstuk, mooi afgemaakt met die "Scharnieren"

Grietje

Tinie zei

Geweldig zeg, wat een mooi geheel ook super mooie kleuren gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Caroline zei

Super mooie boekkaart Saskia! Erg leuk om ook eens een mannenkaart te zien. Lekkere frisse kleurtjes blauw en het schudgedeelte vind ik erg origineel! Bedankt voor het meedoen met de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

Marijke zei

Leuk om eens een mannenboekkaart te zien. Stoer en leuk dat schudgedeelte.

Groetjes, marijke en Chantal

sara zei

great card love the keys thanks so much for joining us at simply magnolia this week
hugs sara x x

Sardegna zei

je hebt prachtige creaties op je blog hoor..ben dus ook maar direct je volger geworden
groetjes
Elena

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Schitterend gedaan. Dank je wel voor je deelname bij Hobbyvision. Groetjes en liefs van Ineke