zaterdag 14 januari 2012

Joepie, eindelijk een goede lay out, hopelijk voor iedereen

Ik was bang een lange speurtocht te moeten gaan maken hoe ik mijn blog normaal kon laten weergeven, zodat het voor iedereen goed te zien is. Ik heb al eerder gezocht naar een oplossing, maar omdat ik het probleem zelf niet had kon ik niet zien wat ik deed. Nu ik zelf ook google chrome heb kon ik het wel zien en heb ik gewoon opnieuw het lay out sjabloon toegepast en mijn instellingen weer op minima gezet en nu zie ik mijn blog normaal, ik hoop jullie ook, mocht je toch nog iets vreemd zien dan lees ik het graag.
Groetjes Sas

7 opmerkingen:

SandraR zei

Yes! Je bent er weer, Sas!
Ben trots op je!!!

Liefs, San

Lia zei

Hehe, ja hoor het is je gelukt, zie nu alles normaal haha, en zie dat ook Sandra alles normaal zie, toppie hoor.
Groetjes Lia

Anoniem zei

Hoi saskia de rare cijfers vooraan je blog zijn verdwenen .Zelf heb ik nog wat problemen bij ingrid blijft het scherm wit henk heeft wel google crome er op gezet weet jij hier nog iets voor. groetjes joke

Rosina zei

Zo dat ziet er heel mooi uit Saskia.....
Ja het was wat rommelig en het las wat moeilijk maar het is allemaal goed gekomen....knap gedaan hoor
groetjes en een fijne zondag nog
Rosina

Sieta zei

Hoi Saskia,
Jaaaaa nu is je blog weer normaal hihihi.
Alleen valt me op dat bij de reacties de zinnen wel erg dicht op elkaar staan.
Maar alles is goed te lezen dus mooi laten zo.

Liefs van Sieta

Tinie zei

Je blog is super leuk en komt bij mij helemaal normaal over:)

Groetjes Tinie

Marijke zei

Alles komt goed over, maar voorheen had ik ook geen last op je blog.

Fijne zondag verder,
Marijke en Chantal