zondag 1 januari 2012

Eerste kaartje van het nieuwe jaar

Hallo medebloggers,
Allereerst de allerbeste wensen voor jullie allen voor 2012. Ik hoop dat het een mooi jaar wordt voor iedereen met veel liefde geluk en in goede gezondheid, met alle dierbaren om je heen en dierbaren die er helaas niet meer zijn in jullie hart. Verder hoop ik dat het een creatief jaar wordt met mooie creaties op alle blogs.

Ik begin dit jaar met een kaartje voor Sandra W, zij is vandaag jarig (Sandra van harte, het kaartje heeft denk ik wat vertraging maar is onderweg) en heeft een verjaardagscandy uitgeschreven. Ik heb dit kaartje voor haar gemaakt in de kleuren van haar blog en met een mooie vlinder die symbool staat voor haar zus. Je kunt nog tot 15 januari meedoen, hoe meer kaarten hoe beter toch?

Het kaartje is een centerstairkaart met in het midden een rond kader uitgesneden. Ik heb het gemaakt van designpapier en het dessin wat je in het kader ziet is de achterkant van de kaart, geeft zo een leuk effect.

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart ! erg mooi modelletje (tja, cirkels, zijn mijn zwak...) ze zal er vast wel blij mee zijn,
ik wens je nog langs deze weg een heel fijn, gezond en creatief 2012 voor jou en je familie !
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi saskia
wat een geweldig leuke en lieve kaart daar zal sandra zeker heel blij van worden!
groetjes van corry

CreaSjouk zei

Wat een mooi kaartje!
Heel toevallig en grappig dat jij je eerst blogbericht ook begint met een kaartje voor Sandra!
Groetjes Sjoukje