maandag 2 januari 2012

Een kaartje met de nieuwe Magnolia's

Ook al heb ik kerstvakantie, door de huidige temperaturen had ik zin in een lentekaartje met mijn twee nieuwste Magnoliastempels. De afbeelding heb ik gemaskerd. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Copics, nummers Y11,13,15,17,YG11,13,17,E42,43,44,BG10,11,13,15 en E50,51,53 en 93.
Ik heb er nog geen tekst bij gedaan omdat het voor meerdere doeleinden gebruikt kan worden, dit doe ik later wanneer ik weet waarvoor het is.
De gele bloemen komen van Trekpleister en de witte van Wild Orchids.

8 opmerkingen:

Tinie zei

Wowww wat een mooie kaart, schitterend dat maskeren, een plaatje!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Super kaartje,echt heel mooi.Je brengt me op ideeen Groetjes joke

martina's kaartjes zei

een mooie, frisse, lentekaart ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

PIKO hobbyblog zei

Jij zit al helemaal in de lente sfeer zie ik.
Hij is erg mooi geworden.
Groetjes,

Pia

CreaSjouk zei

Lekker lente-achtig!
En daar is niets mis mee, gewoon lekker vrolijk van kleur.
Groetjes Sjoukje

corryskaart zei

hoi saskia
wat een vrolijke en frisse kaart zo in de frisse start van het nieuwe jaar!
groetjes van corry

Christine zei

Heel mooi weer Saskia! Leuke, frisse kleurtjes! Je voelt een beetje de lente bij dit kaartje!
Liefs
Christine

Sieta zei

Weer een super mooie kaart Saskia, heelijke kleuren heb je ervoor gebruikt.

Liefs van Sieta