maandag 30 januari 2012

Een cadeausje

Hallo allemaal,
Bedankt voor alle lieve reacties iedere keer weer. 
Helaas ben ik momenteel druk bezig voor school, de rapporten moeten weer gemaakt worden, dus dat vraagt veel tijd, daar ben ik ook thuis mee bezig geweest afgelopen week.

Dan nu even over het projectje wat ik afgelopen week heb gemaakt. Ik heb dit cadeaudoosje gemaakt voor Ingrid, zij was gisteren jarig.
Ik heb een afdrukje van Magnolia gekleurd met mijn Copics. Het papier is van Henbury Lane, Papermania. De swirls zijn met een magnolia doo hickey gemaakt, de vlinder met een stans van Cheery Lynn. Verder nog wat roosjes erbij.
 In het laatje van het doosje zitten twee mooie mallen van Memory box. 

7 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Het is een mooi doosje met hele mooie mallen. Ik ben er dan ook erg blij mee.

Groetjes Inky

Christine zei

Schattig, mooi doosje! En zeker als er nog eens zo'n leuke verrassing inzit!
Liefs
Christine

corryskaart zei

hoi saskia
erg leuk en mooi zo verrassingsdoos! en dan de verrassing die is om te watertanden:-))
groetjes van corry

Anoniem zei

Hoi saskia

Wat een mooi doosje heb je daar gemaakt.De magnolia stempel is ook mooi ingekleurd,maar dat is jou wel toe vertrouwd.Ingrid zal wel blij zijn met de mallen. Groetjes joke

Tinie zei

Wat een prachtig papier heb je gebruikt, het ziet er allemaal super mooi uit!!!

Groetjes Tinie

Rosina zei

Wat een gaaf doosje heb je gefreubeld Saskia....en dan nog zo'n mooi cadeautje erin.....toppie....
groetjes Rosina

Margo zei

Wat prachtig ! Het kadootje zal vast in goede aarde vallen !
Liefs
Margo