woensdag 9 november 2011

Tilda met snoepzak

Hier weer een kaartje met een van de nieuwste stempels van de kerstserie. Ik heb deze stempel zelf niet, maar heb deze bij mijn tante gestempeld. Steeds meer mensen in mijn omgeving raken besmet met het Magnoliavirus en we proberen allemaal andere stempels te kopen, zodat we van elkaar afdrukjes kunnen stempelen. Ideaal.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met mijn Copics, E41,42,43,44,25,27,29,50,51,53 en 93.
Het designpapier is van de nieuwe kerstserie van Maja. Echt geweldig mooi weer.


7 opmerkingen:

Christine zei

Prachtig kaartje en ook de kleuren vind ik mooi gekozen!
Liefs
Christine

Rosina zei

Een heel leuk kaartje, mooi ingekleurde Tilda en dan die snowflake stempeltjes erop dat maakt het lekker winters.
groetjes Rosina

Tinie zei

Wat ontzettend gaaf hoe je tilda hebt ingekleurd, super zeg!!!

Groetjes Tinie

SandraR zei

Wat een prachtig kaart heb je gemaakt, zeg! Mooie kleuren en heel erg mooi ingekleurd! Leuke stempel is dit!!!

Liefs, San

Marijke zei

Een heel mooi kaartje, deze Tilda heb ik nog niet gezien.
Groetjes, Marijke en Chantal

Sieta zei

Hoi Saskia,
Je kaart is geweldig mooi geworden.
Ja wel handig dat je stempels kunt lenen en ze daarom niet zelf hoeft te kopen.

Lieve groetjes Sieta

corryskaart zei

zo een prachtige kaart geworden en nog wel in een van mijn favorieten kleuren:-))
gr corry