dinsdag 29 november 2011

Een bloemencupcake

Bedankt allemaal voor alle reacties. Ik heb het momenteel heel druk, veel aan het werk en verder druk met allemaal feesten. Ben wel langs geweest op jullie blogs, maar ik heb weinig tijd om reacties achter te laten, of ik zit zoals nu met Anouk op schoot (ze wil niet altijd slapen, wil graag zitten, maar dat is lastig typen).

Hier een cupcake met roosjes. Die heb ik gemaakt voor mijn oom en tante die van het weekend met een high tea vierden dat ze 35 jaar getrouwd zijn. Het idee van hoe je dit moet doen staat in het chocolate magazine van Magnolia.
Het is een geklieder om te maken, maar wel leuk om te doen.




2 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een leuk idee, mooi al de verschillende bloemen!
Groetjes, Marijke en Chantal

SandraR zei

Prachtig, Saskia! Mooi gemaakt met al die bloemen en doohickey's!
Toppie!

Liefs, San