zondag 7 augustus 2011

Kaartje met Hangler Stanglerafdrukje

Een kaartje met een afdrukje van Hangler Stangler. Het papier is weer van Maja Design. Het lintje komt uit Oostenrijk en heb ik van Ingrid de buurvrouw gehad en de bloemetjes op kant heb ik vorig jaar in Zutphen op de markt gekocht. Hier hadden ze het in meerdere kleuren, duur maar wel heel mooi.
Heb de bloemetjes opgeplakt met ouderwetse 3dlijm, gebruik dit veel voor de bloemetjes, omdat alle andere middelen die ik heb gebruikt na korte of langere tijd al weer loslaten, dat heb ik bij deze lijm nog niet gemerkt, al is het jammer dat deze zo stinkt.
Nou dit was mijn laatste voorgeprogrammeerde bericht, dus hoop dat ik vanaf nu weer af en toe tot knutselen kom en weer nieuwe creaties kan laten zien.

5 opmerkingen:

corryskaart zei

hoy saskia
wat een lief kaartje en vooral de actergrond,erg mooi
groetjes van corry

Karen zei

Wat een prachtig kaartje! Dat mayapapier vind ik echt geweldig. Ik plak overigens met flowersoft lijm. Daar blijft alles mee plakken, bloemtjes, knoopjes etc etc. Stinkt ook niet.

Rosina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rosina zei

Sorry van het vorige bericht Saskia
maar hier nogmaals mijn complimenten voor je leuke kaart....ik vind het een heel mooi geheel....
Groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt ! super die kleuren
grtjs, martina
x