woensdag 29 juni 2011

Problemen?!

Hoi,
Sandra ik zag dat je al twee maal een melding hebt gemaakt van problemen op mijn blog, ik zie zelf mijn blog wel in de goede opmaak, maar ervaar wel problemen bij het plaatsen van berichten en wilde een foto van een Candy op een blog plaatsen en dit is me niet gelukt?
Mijn vraag aan jullie, zien jullie iets vreemds aan mijn blog, zo ja wat? Mocht je geen problemen zien maar zelf ook problemen hebben (gehad) met berichten plaatsen en het ontwerpen, dan lees ik graag ervaringen of tips. Heb nu even geen idee wat ik er verder aan kan doen. Het blijft moeizaam met blogger.
Groetjes Saskia

4 opmerkingen:

SandraR zei

Fijn dat je actie onderneemt, Saskia! Hopelijk zien "anderen" dit ook , hebben ze tips voor je en is dit probleem snel opgelost.

Liefs, San

Sieta zei

Hoi Saskia, ik zie niets vreemds aan je blog.
Ook niet toen ik laatst een berichtje bij je achter liet.
Ook heb ik op mijn eigen blog geen problemen, dus kan ik je helaas niet helpen om het op te lossen. Hopelijk is het snel weer verholpen.

Lieve groetjes Sieta

SandraR zei

Jouw blog is (voor mij) ook de enige van alle blogs die ik zo "door elkaar" zie, de rest is gewoon normaal/goed... Wat raar... Vandaar dat ik ook dacht dat meer mensen er misschien ook "last" van zouden hebben... Ben erg benieuwd naar andere reacties.

Liefs, San

Unknown zei

Ja, ik vind het ook heel vreemd, geen idee wat er aan de hand is, ik hoop dat meer mensen willen/kunnen reageren.
Groetjes Saskia