zaterdag 25 juni 2011

My little love bug

Hier nog een kaartje wat al een tijd lag te wachten om op internet geplaatst te worden. Ik ben heel druk geweest de afgelopen tijd met het maken/ontwerpen van het geboortekaartje. Van onze andere twee kinderen heb ik het ook zelf gemaakt. Ben lang op zoek geweest naar het juiste soort lint, maar bij Doeading heb ik van de week heel mooi lint gevonden, dus nu ruim 70 strikjes (zijn er niet eens genoeg, maar ja...) verder had ik weer even tijd om dit kaartje te plaatsen.
Het is een al wat ouder afdrukje van Magnolia, het papier is van de een na laatste serie en de bloemen komen uit mijn voorraad.

 Ik heb de kaart eens anders gevouwen.

2 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een liefje, Saskia! Heel erg mooi geworden!!!
Hoe voel jij je ondertussen? Lekker aan het genieten van je zwangerschap? Kan me voorstellen dat je ook wel moeilijke momenten hebt... Dikke knuf voor jou!

Liefs, San

Cynthia zei

Wat een gave kaart. Ook zo leuk om eens een ander gevouwen kaart te zien. En de kleuren zijn heel mooi.

Groetjes,

Cynthia