maandag 9 mei 2011

Mijn tweede schilderij

Hier mijn tweede schilderij. Ik heb het gewoon op een goedkoop canvasdoek van de Blokker geschilderd, met goedkope acrylverf. Ik heb de afbeelding eerst vergroot en daarna overgezet met karbonpapier, dus qua talent valt het tegen, ik zou dit zelf nooit kunnen tekenen. Zou heel graag willen dat ik echt kon tekenen, maar helaas.
Gelukkig is met al het oefenen met kleuren met Copics mijn schildertechniek wel verbeterd en lukt het steeds beter om de juiste kleuren te mengen en de schaduwen beter over te brengen. Waar kaarten maken al niet goed voor is.
Dit is ook wel heel leuk om te doen. Nu nog 1 doek te gaan, maar dat zal nog wel even duren voor die af is. Ga van de week weer werken, zal wel weer wennen zijn na ruim twee weken vakantie.

Geen opmerkingen: