maandag 7 februari 2011

Mijn interne knutselruimteverhuizing

Dit was mijn oude knutselruimte, een klein slaapkamertje boven, waar Thijn als het goed is over een aantal maanden gaat slapen.



Dit is mijn nieuwe knutselruimte, de bijkeuken, waar met veel passen en meten en handigheid van mijn man ruimte is gemaakt om mijn meeste hobbyspullen op te bergen en te kunnen knutselen. Helaas past hier niet alles, dus moet ik ook spullen naar zolder brengen, maar die gebruik ik niet dagelijks, dus dat is niet zo erg. Het is nu met al mijn spulletjes om me heen wel vertrouwd aan het raken. ook is het makkelijk dat ik gelijk mijn nieuwe creaties op mijn blog kan zetten en even inspiratie bij andere op kan doen als dit nodig is.





3 opmerkingen:

SandraR zei

Mooie ruimte, hoor! Ziet er gezellig uit. En wat heb je veel spullen, zeg! :-D

Groetjes, Sandra

Marijke zei

Wauw een mooie ruimte, en wat veel spullen heb jij al. Veel freubeplezier!
groetjes, Marijke en Chantal

CreaSjouk zei

Zooo wat een mooie knutselruimte.
Trouwens ik heb een leuke verrassing voor je op mijn blog staan.

Groetjes Sjoukje