woensdag 1 december 2010

Prettige Feestdagen

Het nieuwe designpapier van Bo Bunny was binnen bij de Hobbystunter, dit kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ook heb ik via via stempelafdrukjes gekregen op dcp-papier van de nieuwe kerstcollectie van Magnolia. Ik merk dat dit papier beter gaat dan met de Hemacorrespondentiekaartjes samen met de Copics. Dit bloedt niet en kleurt heel makkelijk. Het enige is dat het andere inkt is dan mijn eigen Mementoinkt, dus moest heel voorzichtig kleuren om het niet uit te laten lopen. Ik heb van mijn Copics de kleuren E50,E51,E53,E93, YG99,97,93, B00,B01,B02, E25,27,29 en de RV06 dacht ik gebruikt. Ik doe het even uit mijn hoofd, dus zou ergens mis kunnen zitten. Het bontje van Tilda heb ik gemaakt met Fun Flock. Verder de tekst van de Kruidvatstempels en ijskristallen geponst met de MSponsen gebruikt en opgeplakt. Vind het papier echt geweldig, ik heb er gelijk een aantal gemaakt met papier van deze lijn, dus er komen nog meer van deze kaartjes aan, die berichtjes ga ik zo allemaal even klaar zetten, zodat er ook morgen als ik weer ga proberen te werken weer een kaartje verschijnt. 

1 opmerking:

SandraR zei

Wauw, mooie kaart! Lekker fris met dat blauw.

Groetjes, Sandra