woensdag 15 december 2010

pop ups, ik heb er zo'n hekel aan

Hoi,

Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar ik krijg nu steeds als ik op mijn eigen blog ga een pop up (die geblokkeerd wordt) met een of andere reclame. Ik heb hier altijd een hekel aan op andere blogs en vind het dus vervelend dat dit nu bij mijn blog zo is. Ik heb echter geen idee hoe het er op is gekomen en hoe ik het er weer af krijg, heb naar mijn idee niets aan mijn instellingen veranderd. Hebben jullie een idee hoe het komt, of vooral hoe ik het weer weg kan halen, dan lees ik dit graag.
Alvast Bedankt.

Groetjes Saskia

2 opmerkingen:

Marjo zei

Sorry, ik kan je niet helpen. Ik krijg trouwens geen popup als ik op jouw blog ga. Groetjes Marjo

scrappingann zei

Ook ik krijg een popup melding als ik op jouw blog kom kijken. Maar.. ik kan wel doorgaan.
Ik zou echt niet kunnen vertellen wat het is.