maandag 15 november 2010

The night before Christmas

Hier nog een tissuebox die ik gemaakt heb met behulp van mijn scorpal en mooi papier. Het papier is van graphic 45 en heet the night before Christmas. Ik vind dit een mooie naam voor een vel papier, maar vind het ook helemaal passen bij mijn tissuebox. Ik heb de box aangekleed met gekleurde Magnolia afdrukjes. Ik heb ze ingekleurd met mijn Copics. Ik heb voor de kleding de kleuren B91,B93,B95,B97 en B0000,B00,B01,B02, B04, en van de E kleuren, E44,E43,E42 en E41, deze heb ik ook voor de haren gebuikt en voor het gezichtje heb ik E53,E51,E50 en E93 gebruikt.
 Ik heb een 3D kertsboom gemaakt door gewoon uit eenvoudig donkergroen papier een dubbelgevouwen kerstboom te knippen als je het open vouwt heb je dan een eenvoudige 2D kerstboom. Deze heb ik vervolgens vol geplakt in lagen met takjes die ik geponst heb met de Martha Stewartpons. Door onderaan te beginnen en zo naar boven te werken, zie je niet dat dit allemaal geplakt zit, daarna heb ik nog op lege plekjes takjes geplakt. Vervolgens heb ik er 3Dsneeuw op gedaan, die te koop is in een flesje en daarna hele fijne glitters van Kars er over gestrooid, zodat het nog meer op sneeuw lijkt.
 De boom heb ik vervolgens opgeplakt op de box, maar voor ik dat gedaan heb heb ik eerst nog een rand gemaakt van witte Cardstock met de ijspegelpons van Martha Stewart. Daarna heb ik de boom goed vastgeplakt. Onder de boom heb ik nog een randje sneeuw met de glitters en 3Dsneeuw gemaakt.
 Vervolgens heb ik langs het witte Cardstock overal nog een randje sneeuw gemaakt en geponste sneeuwvlokken die ik bewerkt heb met stickles er op geplakt.
  Op de ijspegelrand heb ik ook nog stickles gedaan, zo ook op details op de gekleurde Magnolia afdrukjes.
 Ik heb een hekje gemaakt met een Doohickey van Magnolia, die ik ook weer bewerkt heb met de 3D sneeuw en glitters, die ik vervolgens dubbelgevouwen, in een hoek op de box hebt geplakt.






Als laatste heb ik een label gemaakt om de medewerkers van de Hobbystunter het beste te wensen voor 2011 en die met een strik op de doos vastgemaakt, nadat ik er met een kalotje die ik vastgemaakt heb met een minibrad een ringetje aan had bevestigd.
Dit project breng ik bij de Hobbystunter om mee te doen aan de wedstrijd die ze hebben uitgeschreven. De meeste materialen zijn hier ook te koop. Tevens ga ik foto's opsturen naar het Gek op Copic blog, omdat ze hier ook een uitdaging hebben om in niet traditionele kleuren iets wat je met Copics hebt gemaakt op te sturen.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. Mocht je het willen maken en heb je vragen, stel ze gerust.

6 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Ik vind hem helemaal geweldig, echt super!!!!
Straks staat hier een hele mooie kerstboom waar hij heel mooi onder zou passen :-)

Groetjes Inky

scrappingann zei

Hoi Saskia,

Wat een prachtige tissuebox, zulke creaties staan altijd gezellig met de kerstdagen.
Bedankt voor je bezoek aan mijn Blog en de complimenten, ik zou het leuk vinden als je volger wilt worden van mij.

Groetjes,
Scrappingann

Jolanda zei

Wow wat ontzettend gaaf gemaakt.
Daar mag je best trots op zijn zeg!!!! SUPER GEWELDIG.
Groetjes van Jolanda

Sieta zei

Oooooooo deze is super mooi geworden en wat een werk heb je hiervoor verricht. Hiermee moet je haast wel bij gekopcopic winnen, wie kan hier nog tegenop.
Ik moet nu wel heeeel erg mijn best doen voor een kansje lol, nee hoor meid, hij is onwijs gaaf geworden.
Lieve groetjes Sieta

KarinsArtScrap zei

dit is helemaal super heel mooi tissue doosje.
hele mooie plaatjes en mooi ingekleurd.

groetjes karin

Saskia zei

Hoi naamgenoot! Kwam toevallig langs je blog en toen ik dit schattige doosje zag, moest ik even een reactie achterlaten. Heel erg mooi!

Groetjes,
Saskia