zaterdag 9 oktober 2010

Kleur het nieuwe jaar

 Hier een kerstkaart met mijn nieuwe papier gemaakt. We hebben kaartkarton bij Doe@ding gekocht alleen is het kleiner dan ik dacht, dacht dat het grote vellen waren, maar waren gewoon formaat standaard kleine vierkante kaarten. Een beetje jammer, maar heb samen met het nieuwe designpapier van Papermania Henbury Lane en een forever friends sticker er toch een leuk kaartje van proberen te maken. De tekst die op het kaartje zit hebben we gezien op een tekststempel daar, die heb ik echter niet gekocht omdat die stempel veel te groot was, ik heb het echter in words getypt en in klein formaat uitgeprint, misschien een beetje illegaal, als de stempel klein formaat was geweest had ik die wel gekocht, maar nu heb ik het op deze manier gedaan.

2 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Hij is leuk geworden en de tekst is zo veel beter als de stempel. Het was echt jammer dat de stempel qua formaat zo groot was want anders................

Groetjes Inky

Lia zei

Het is een hele leuke kaart hoor.

groetjes Lia