dinsdag 11 mei 2010

The little things...

Hier weer een kaartje, ik had eindelijk weer eens even tijd om een kaartje te maken, de afbeelding is Robin Hood, een stempel uit de Magnolia Fairy Tale collectie. Ik heb deze stempel vorige week in Ridderkerk bij de Hobbystunter gekocht en wilde er een kaartje mee maken. Ik heb de afbeelding ingekleurd met verschillende groentinten en met een spellbinder bewerkt. Daarna opgeplakt op een stuk designpapier, als ik het goed heb was dit van October Afternoon, de achterkant is met veel kleurtjes, maar ik vond deze mooier voor Robin Hood. Ik heb een stukje "lint"gebruikt wat ik ooit bij een plantenwinkel heb gekocht met het idee er iets mee te doen voor een ketting, maar nu kwam het voor deze kaart van pas. Verder heb ik roosjes en blaadjes gebruikt om het verder af te maken. Als laatste nog de tekst erbij die ik wel bij Robin Hood vond passen.

Geen opmerkingen: