woensdag 12 mei 2010

Inzending Copic Candy Schat in zicht...


Hier weer een kaartje van Magnolia, dit keer Tilda uit de piratenserie. Ik heb dit kaartje gemaakt voor de Copic Candy op http://gekopcopic.blogspot.com/.
Hier staat wat je moet doen om een supermooie etui te winnen gevuld met Copics. Ik heb nog nooit meegedaan aan zoiets, maar dacht ach laat ik eens een gokje wagen, ik zal zo nog een bericht maken met meer info over de Candy.
Nu even over mijn kaartje. Ik heb Tilda ingekleurd met natuurlijk mijn Copic stiften. Voor het gezichtje heb ik E51,E53 en R20 gebruikt. Voor de kleding B00,B01,B02, E25,E27 en E29. Voor de haren heb ik E43,E44 en E30 gebruikt, E42 heb ik besteld en is hopelijk onderweg, maar in plaats van E42 heb ik E30 gebruikt en met het kleine stukje voor de haren zie je dit niet.
De randen van het designpapier heb ik gescheurd en daarna gekleurd met E44. Het designpapier heb ik enkele jaren geleden in Zweden gekocht en is dacht ik van Tilda, dit was daar toen al bekend, terwijl het nu pas net in Nederland aan komt.
Verder heb ik mijn kaartje aangekleed met knoopjes. Toen moest er nog een tekst bij, hier heb ik over zitten twijfelen, had ook de tekst 9 knopen verwijderd van de schat bedacht, omdat knopen een scheepsterm is, maar vond toch mijn tekst Schat in zicht leuker. Met schat bedoel ik dan natuurlijk degene die het kaartje krijgt!
Nou dat was het, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


1 opmerking:

Inky's Creaties zei

Ik vind je kaartje helemaal geweldig. Nu hopen dat je de candy gaat winnen.

Groetjes Inky